service ist unsere leidenschaft

siecon personalmanagement – Service ist unsere Leidenschaft

 

Für unseren Kunden, ein angesehenes und international ausgerichtetes Pharmaunternehmen in Biberach / Riss , suchen wir Sie im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung als

Clinical Trial Administrator (m/w/d)

zum schnellstmöglichen Eintritt.

Unser Kunde bietet Ihnen ein hochinteressantes Aufgabengebiet, eine umfangreiche Einarbeitung in die arbeitsplatzbezogenen Themen sowie die Möglichkeiten zur internen Weiterbildung. Es bieten sich Ihnen persönliche und fachliche Entwicklungsmöglichkeiten nebst einer Übernahmechance in das Kundenunternehmen.

 

Ihre Aufgaben sind:

 – Trail Manger Assistance is responsible to support Trial Managers for the autonomous management of the CTSU
trial team within the matrix structure
 – Support of planning, managing and steering of timelines, costs and scope of Trial Teams for agreed deliverables
of global supply chain activities for assigned clinical trials, including highly complex trials (e.g. Mega trials,
adaptive trial design, digital trials, trials fully outsourced to a third party (CRO)) and Investigator Initiated Studies
(IIS), EAP as well as NPU programs)
 – Support of team meetings, minutes with action points and responsibilities
 – Support of CTS preparation documentation
 – Support of different systems like BIRDS (BI System) administration and workflows, FoCUS entries/updates, CES
entries/updates, AC Evaluation coordination, AC Ordering, MLT drafting prior to TrM review/approval, GTL
maintenance, manuel release form as well as manuel shipping request for bulk shipments, stability samples and
sampling documentation for Investigational Medicinal Products

Das bringen Sie mit:

 – Bachelor’s-Degree with some years of relevant experience
 – Relevant experience in Pharmaceutical industry
 – Basic project management skills
 – Broad and thorough knowledge and understanding of applicable US and EU regulations and other international
regulations
 – Demonstrates strong problem solving capabilities and encourages the implementation of innovative approaches,
new technologies and strategies to support the successful completion of supply chain activities
 – Proven ability to drive results in a changing environment and to discuss and present proposals in a concise and
effective manner
 – Excellent written and verbal communication skills. Demonstrated ability to present projects / status reports to
different audiences
 – Strong computer skills (e.g. Microsoft Office 365, Project Management Software).
 – Very good to fluent in English, spoken and written
 – Willingness to travel

Finden Sie sich in dieser Stellenbeschreibung wieder? Ist dies der Fall freuen uns auf die Zusendung ihrer aussagekräftigen Bewerbungsunterlagen. Bitte senden Sie uns Ihre Unterlagen unter Angabe der oben angegebenen Referenznummer an info@siecon-pm.de.

Bei Rückfragen steht Ihnen Frau Andrea Siegler unter der Telefonnummer 07351 5876779 gerne zur Verfügung.

Dieses Stellenangebot haben wir für Sie am 22.03.2021 aktualisiert!