service ist unsere leidenschaft

siecon personalmanagement – Service ist unsere Leidenschaft

 

Für unseren Kunden, ein angesehenes und international ausgerichtetes Pharmaunternehmen in Biberach / Riss , suchen wir Sie im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung als

Specialist Batch Record Review (m/w/d)

zum schnellstmöglichen Eintritt.

Unser Kunde bietet Ihnen ein hochinteressantes Aufgabengebiet, eine umfangreiche Einarbeitung in die arbeitsplatzbezogenen Themen sowie die Möglichkeiten zur internen Weiterbildung. Es bieten sich Ihnen persönliche und fachliche Entwicklungsmöglichkeiten nebst einer Übernahmechance in das Kundenunternehmen.

 

Ihre Aufgaben sind:

    • Basic purpose of the job:
      Review of GMP Master Batch Records and Batch Documentation: Ensure that current applicable national
      (AMG, AMWHV) and international standards and applicable GMP regulations as well as internal procedures
      are covered in manufacturing documentation of IMPs (Investigational Medicinal Products). Effectively interact
      with Development interfaces (internal) to maintain product supply.
      Accountabilities:
      Processing of Reviews:
      · Perform and document the review and approval of Master Batch Records of IMPs
      · Perform the Batch Record Review of IMPs
      · Tracking of batch record review observations
      Further:
      · Compliance check of established and revised SOPs provided for Review as well as update of Batch
      Record Review Team related SOPs
      · Supporting inspection preparation
      · Contribute to and /or participate in international BI activities and / or (CPI) projects within area of
      responsibility
      · Represent Batch Record Review Team in interface meetings and act as Quality Representative

Das bringen Sie mit:

    • Required knowledge & skills:
      · Bachelor degree in science and/or professional experience in pharmaceutical manufacturing
      · Knowledge of IMPs, cGMPs and related GMP processes
      · Knowledge of quality assurance requirements
      · Ability to work on one’s own responsibility
      · Personal skills: work efficient and diligent, high sense of responsibility, flexibility, team player, very
      good ability to communicate
      · Good knowledge of English language (speak/write)
      · Good knowledge of French language (speak/write) is an advantage
      · Excellent PC skills (MS Office), SAP knowledge desirable
      · Experience with Quality Systems and Quality Management desirable

Finden Sie sich in dieser Stellenbeschreibung wieder? Ist dies der Fall freuen uns auf die Zusendung ihrer aussagekräftigen Bewerbungsunterlagen. Bitte senden Sie uns Ihre Unterlagen unter Angabe der oben angegebenen Referenznummer an info@siecon-pm.de.

Bei Rückfragen steht Ihnen Frau Andrea Siegler unter der Telefonnummer 07351 5876779 gerne zur Verfügung.

Dieses Stellenangebot haben wir für Sie am 13.06.2022 aktualisiert!